Rätt löparskor

Vad springer ni i för löparskor? Hur många har ni och hur hittade ni rätt? 
 
Jag har aldrig hittat de där paren som har gjort mig frälst. Har hoppar runt mellan olika modeller, märken och sorter. Allt från mer uppbyggda till smidigare lättviktsskor. Dock har jag problemet att jag är väldigt plattfotad och s.k överpronerar samt har sneda fötter vilket minimerar antalet skor jag kan springa i. 
 
Idag använder jag specialgjorda sulor för mina fötter som är guld värda, men har ingen skokombination som är perfekt. Antingen blir det för stumt, för lätt eller för obalanserat. Använder ett par Asics gel skor som funkar okej men inte den där halelulja-känslan jag vill ha. Jag vet inte om det är en fix ide men jag är en riktig sko-fnysare. Det ska vara perfekt för att jag ska vara nöjd med mina löpdojjor. 
 
Idag ska jag äntligen pallra mig iväg till löplabbet och få hjälp att välja ut ett par skor som passar mina fötter. Hoppas verkligen på att bli frälst nu! Invänta uppdatering så får vi se hur det går sen. 
 
Puss och kram! 
 
 

Kommentera här: