On Cloudrunner

Igår eftermiddag var jag inne på Löplabbet här i stan och fick med mig ett par skor hem. Ett par "On" i modellen "Cloudsurfer" som jag efter många olika märken och modeller gillade direkt. De sitter perfekt på foten, bra dämpning utan för mycket pytts uppåt, lätta och det var verkligen en perfekt match. Jag hoppas jag kommer ha en lika bra känsla ute som på löpbandet i butiken, ska bli spännande att testa! 
 
Jag fick först göra en analys av mina fötter, mitt löpsteg och jag berätta lite om hur jag springer. Mannen som hjälpte mig ska ha all eloge! Professionell, otroligt kunnig och prestigelös. Jag vill ju så gärna lära mig mer, blir ganska vetgirig och frågvis när jag träffar kunniga människor men han tog sig tid att förklara, berätta och prata och jag kände mig väldigt väl mött (och lite klokare när jag gick ut!) 
 
Jag kan varmt och hjärtligt rekomendera alla att gå till detta ställe! 
 
 

Kommentera här: