Hemma i ekorrhjulet

Hej, god jul och god fortsättning på er! Hur har julhelgen varit? 
 
Förhoppningsvis mysig, mättande och lugn i gott sällskap! Så har i vart fall min varit. Var hemma hos mina föräldrar över jul och åkte på annandagen till min sambos föräldrar i Grästorp och sedan tillbaka till Göteborg igår. Ätit för en hel månad men ändå fått till tre löppass under julhelgen. 
 
Känner att det är så skönt att vara tillbaka hemma ändå. Tro det eller ej men min portion med kyckling i krossade tomater med broccoli i onsdags var helt magisk efter julmat i en hel vecka. Julmat i all ära men jag får aldrig mersmak för sådan mat. Jag föredrar och tycker om mina vardags-matvanor. Jag gillar inte den tunga känslan i kroppen när jag äter för mycket och lite för skräpigt. 
 
Denna veckan blir det inga större mirakel på träningsfronten. Ett biceps triceps-pass nu imorse och sen har jag ett benpass imorgon och ett rygg + axel-pass på, förmodligen, lördag och ev ett löppass på söndag beroende på hur korppen känns. Fredag nästa vecka är nästa långpass planerat och jag ser redan fram emot detta. Planerar att lugnt löpa mellan 15 - 20 km, självklart tillsammans med min härliga löparkompanjon Josefin. 
 
 
 
 

Kommentera här: