Första inlägget

Hej och välkommen till min nya blogg!  
 
Här kommer ni få följa mig i min vardag med fokus på träning och hälsa. Jag valde att komplettera min instagram med denna blogg för att kunna skriva mer utförligt och därigenom få utlopp för lite tankar, funderingar och sedan ha sorts dagbok att gå tillbaka i. Kanske kan jag motivera och inspirera någon annan också? 
 
I sikte just nu ligger 2018 års löpsäsong. Årets stora höjdpunkter, på den fronten, kommer bli Göteborgsvarvets halvmara och två veckor senare Stockholm maraton där jag f.ö gör min maradebut. 
 
Intressant att veta om mig är att jag bor i Göteborg, på Hisingen - Eriksberg, tillsammans med min sambo Anders och jag studerar sista året på tandsköterskeprogrammet. Jag kommer skriva ihop ett lite längre inlägg där jag presenterar mig för er som är intresserade. 
 
Välkommen att följa min vardag med tankar, funderingar, träning och diverse påhitt!
 
//Jenny

Kommentera här: